perjantai 3. helmikuuta 2023

Arvostan itseäni

 



Kun tähän suuntaan lähdin, en tiennyt mitä etsin.

Kun täältä suunnalta lähden, olen oppinut –  että kukaan ei tiedä sinun ajatuksiasi. Olla osa tiimiä, olla osa ympäristöä on tärkeää. Olla osa eteenpäin menevää polkua. 

Oppia uutta, sulattaa tietoa –  saada arvostusta. Jätä taaksesi ihmiset, jotka eivät sinua arvosta eikä kunnioita. Huomaa ajoissa, että yhteistyö joka ei toimi on syytä jättää taakse. 

Arvostan itseäni, otan askeleen eteenpäin –  se ei ole sitä mitä ajattelin, mutta uskon sen olevan parempaa. Hienompaa ja kauniinpaa. Minulle on luvattu kaunis polku, sellainen jossa olen onnellinen. Ympärilläni on eteenpäin meneviä, vastuullisia ja sanojensa takana olevia rehellisiä ja ystävällisiä ihmisiä. Lempeitä tiukkuudessaan. 

Olen oppinut eron manipulatiivisesta käytöksestä ja sen käytöksen takana olevasta väärästä vallankäytöstä, sekä kannustavan, sinua ja sinun ajatuksia tukevan vapaamman tavan. 

Minä valitsen tielleni heitä, jotka näyttävät arvokkuutensa pitämällä huolta itsestään, ja näkevät oikean ja väärän. 

Elämässäni on myös terveet rajat ja kunnioitus. 

Minun elämässäni on itseään arvostavia ja itsensä tuntevia henkisesti kauniita ihmisiä. 

Kiitos, kiitos, kiitos 


Maiju

Kuulopuheiden varassa

  Mistähän aloittaisin. Jos luottaa kuulopuheisiin ja tekee päätöksiä niiden varaan, voi tehdä päätöksiä harhaluuloihin perustuen eli valhee...