sunnuntai 9. huhtikuuta 2023

Lue tätä, uudestaan ja uudestaan

Tämä ei ole minun kirjoittamani, mutta olin tallentanut sen itselleni. Niin kaunis teksti. Tätä täytyy lukea uudelleen ja uudelleen. Kuva on omani. 




 Kärsivällisyys vieraili luonani

ja se muistutti minua että hyvien asioiden toteutuminen vie aikaa ja että kaikki etenee hitaasti, mutta varmasti


Rauha vieraili luonani ja se muistutti minua että pysyisin rauhallisena elämän myrskyissä

riippumatta minua ympäröivästä kaaoksesta.


Toivo vieraili luonani

ja se muistutti minua että paremmat ajat ovat vielä edessäpäin

ja että ovat silloin ohjaamassa ja nostamassa minua ylöspäin.


Nöyryys vieraili luonani ja se muistutti minua että

en yritä pienentää itseäni ja tehdä itsestäni vähempää, mutta pyrin keskittymään palvelemaan maailmaa  kannustamalla ympärilläni olevia ihmisiä. 


Ystävällisyys vieraili luonani

ja se muistutti minua että

olisin vielä ystävällisempi, anteeksiantavaisempi ja myötätuntoisempi itselleni sekä muille ihmisille.


Luottamus vieraili luonani

ja se muistutti minua siitä etten piilota tai tukahduta omia lahjojani ja kykyjäni, mutta edustan sitä mikä tekee minusta oman itseni.


Keskittyminen vieraili luonani

ja se muistutti minua muiden ihmisten epävarmuudesta ja tuomitsevuudesta minua kohtaan ja että se ei ole minun ongelmani.

Ja minun pitäisi suunnata huomioni vain itseeni.


Vapaus vieraili luonani

ja se muistutti minua siitä

että kukaan ei arvostelisi omaa ajattelutapaani ja mielipiteitäni koska ne ovat omani.


Rakkaus vieraili luonani

ja se muistutti minua siitä

että minun ei tarvitse etsiä sitä ulkopuoleltani muilta ihmisiltä  koska

se on jo sisälläni



-Tahlia Hunter-

Kuulopuheiden varassa

  Mistähän aloittaisin. Jos luottaa kuulopuheisiin ja tekee päätöksiä niiden varaan, voi tehdä päätöksiä harhaluuloihin perustuen eli valhee...