maanantai 4. huhtikuuta 2022

Uusi minä


Uusi minä on valmis ottamaan seuraavan askeleen elämässään. Uusi minä on valmis jättämään taakse sellaisia tunteita ja kipuja, joita uusi minä ei halua kantaa enää mukanaan. Uusi minä haluaa parempaa ja tasaisempaa elämää. Uusi minä on vanhempi ja vahvempi. Uusi minä ei rakenna itsetuntoaan muiden varaan, hän rakentaa sen itsensä varaan. Vaikka uusi minä saisi kuulla asioita menneestä itsestä, hän ei enää kuule, eikä kuuntele. Hän vaihtaa suuntaa. Hän vie mukanaan uuteen opittuja taitoja ja tietoja, sekä kuljettaa vain vahvuudet ja opit, jotka ovat kehittyneet ja jalostaneet uudesta minästä paremman ja inhimillisemmän ihmissuhdetaiturin. 

Uusi minä haluaa vain hyviä asioita elämäänsä. Uusi minä haluaa konkreettisia tekoja hienojen sanojen sijaan. Uusi minä jatkaa eteenpäin elämässään. Uudelle vuosikymmenelle. Tervetuloa uusi! 

Maiju

Kuulopuheiden varassa

  Mistähän aloittaisin. Jos luottaa kuulopuheisiin ja tekee päätöksiä niiden varaan, voi tehdä päätöksiä harhaluuloihin perustuen eli valhee...