perjantai 11. marraskuuta 2022

Luotanko minä vai en?


 

Osallistuin Henna Salorannan manifestointi kurssille. Rakastan ohjattuja enkelimeditaatioita. En ole aikoihin tällaisia tehnyt, enkä liiemmin kertonut uskovani enkelijuttuihin. Mutta nyt ehkä tässä on aika jo tuoda omia juttujani esiin. Minulla on ollut paljon erilaisia henkisiä kokemuksia elämäni varrella. Mutta niiden esiin tuominen on ollut vaikeaa, sillä en ollut selvittänyt kuka olen. Alan olla selvillä pikku hiljaa. 

Omaan itseensä tutustuminen on ehdoton juttu oman terveen mielenterveyden kannalta. 

Minulla on ollut ilo tutustua ihaniin asiakkaisiin, jotka ovat kertoneet minulle elämästään ja samalla olen saanut siitä voimia jaksaa itsekin eteenpäin. Nyt tahtoisin olla se, joka auttaa muita. Tiedän, että olen ollut sitä jo aina. On ymmärrettävä minkälaista apua haluan tarjota. En halua auttaa toista kiipeämään minun yli. Se ei ole eettistä. Minun on tunnettava rajani ja kunnioitettava itseäni, tiedän ettei kaikkia voi auttaa mitenkään, enkä ota sellaista vastuuta. Aina voin lähettää hyvää kohteelle, se ei ole minulta pois. 

Mistä tiedät olevasi hyvässä seurassa ja elämäsi on hyvää? 

Olet energinen ja innostunut, saat asioita aikaan ja tiedät pärjääväsi. Ympärilläsi olevat näkevät sinut iloisena ja kannustavat sinua, tsemppaavat ja ovat rehellisiä. Jos menet väärään suuntaan, he uskaltavat sen sanoa. Sinun sisäinen äänesi on kirkas ja olet ajatuksissasi vahva. 

Mistä tiedät olevasi huonossa seurassa?

Innostunut olemuksesi pikku hiljaa kuihtuu. Menet automaatio tilaan. Et tunne iloa, etkä surua. Et saa mitään aikaseksi, sinua patistetaan ja pusketaan, menet vain entisestään lukkoon. Ihmettelet epämääräisiä olotilojasi, joista pidät itseäsi vain hulluna ja epäluuloisena. Huomaat muuttuvasi valittavaksi ja vihaiseksi. Lopulta itsetuntosi laskee ja sisäinen äänesi muuttuu sinua itseäsi halventavaksi. 

Toki voit myös itse olla tuo kyseinen hyvä tai huono seura. 

Tunnista oma energiasi, se henkilökohtainen tila jossa elät. Katsele ympärillesi. Jos jokin asia vaatii huomiotasi, puhdista se. Sinun intuitiosi osaa katsoa tuota oikeaa asiaa. Voit ottaa muutaman kerran syvään henkeen ja kysyä tätä itseltäsi vaikka ääneen, jos tuntuu että mielessäsi vilisee miljoona asiaa. 

Jos olet empaattinen, tunne vastuusi ja rajasi. Tiedä mikä kuuluu sinulle ja mikä ei kuulu. 

Kun tiedostat ja ne nousee esiin, olet valmis tekemään asioille jotain. Ennen et voi muuttaa olosuhteitasi, ennen kuin tiedät missä on vika. Mutta se hetki, kun tunnistat mistä mikäkin johtuu –  olet todella lähellä. Tunne on hyvä purkaa kehostasi pois, jotta voit muokata tunteen. 

Elämä todella on maagista, kun ymmärtää energioista ja teemoista joita elämässämme on. 

Luottamus elämään on melko iso teema – jos olet kasvanut niin, ettei muihin voi luottaa. Mutta se hetki, kun voit hengittää ja luottaa, ah se on upea tunne se! 

Tsemppiä sinulle ja minulle tähän prosessiin!


Maiju


Kuulopuheiden varassa

  Mistähän aloittaisin. Jos luottaa kuulopuheisiin ja tekee päätöksiä niiden varaan, voi tehdä päätöksiä harhaluuloihin perustuen eli valhee...